Ο ομορφότερος χρόνος της ζωής μου!



Κι όμως, ναι είναι ο πιο όμορφος χρόνος της ζωής μου. Μπορεί να η ηλεκτρονική πένα μου να παίρνει φωτιά και να γράφω με τις ώρες για τις άσχημες εμπειρίες μου αλλά πραγματικά δεν υπάρχει ωραιότερος χρόνος για μένα σε αυτά τα χρόνια που ζω. Θα αναρωτιεστε το γιατί..
  Δεν είναι μόνο το ότι άλλαξα εγώ σαν Άννα , είναι κυρίως η αγάπη που απέκτησα για τον εαυτό μου και με έκανε να δω  με άλλη όψη τα πράγματα.
Έθεσα νέες προτεραιότητες , κατανόησα τους γονεις μου που φοβόντουσαν και τους αγάπησα λίγο παραπάνω..ήρθα κοντά με ανθρώπους που παραμέλησα και τους έδωσα μια δεύτερη ευκαιρία. 
Μα το κυριότερο ήταν ότι εφτιαξαν οι νύχτες μου! Αχ , οι νύχτες μου. Να ρεμβάζω στο μπαλκόνι και να διαβάζω ώρες ατελείωτες βιβλία ,ποιήματα, φιλοσόφους , Σωκράτη , Αριστοτέλη , Πλάτωνα..δεν είναι μόνο η προετοιμασία των πανελλαδικών , είναι όλη αυτή η ηρεμία που έχει κυριεύσει το σώμα μου και το μυαλό μου και είμαι πλήρως συγκεντρωμένη σε αυτό που θέλω και ειναι το σημαντικότερο. 
  Πλέον , βρίσκω χρόνο και να διαβάσω και να ηρεμήσω.Να ασχολήθω με εμένα εσωτερικά και εξωτερικά. Οι βραδιές μου κυλούν ήρεμα , ακούγοντας Yiruma και Ludovico , γράφοντας στο blog  μου  χαϊδεύοντας το Φιντο -ο μονάκριβος σκύλος μου, για όσους δεν ξέρουν- πίνοντας ένα ποτήρι ροζέ κρασί.. βυθισμένη στις σκέψεις μου, χωρίς να έχω ανάγκη κανένα ή σχεδόν κανένα..κάποιες φορές ίσως έχω ανάγκη ένα γλυκό νανούρισμα..που υπάρχει πάντα εκεί κοντά βρέξει χιονίσει..με λιακάδα και χαλάζι..κάθε μερα! 
  Είναι δύσκολο να συντονίσεις τόσες σκέψεις σε ένα κείμενο..μα και τώρα που σου γράφω και τα βλέπεις εσύ αυτά εδώ , κάπως έτσι είμαι με ένα ποτήρι κρασί και στο μπαλκόνι με μουσική. Και το μυαλό πετάει , φεύγει , ταξιδεύει σε μαγικά μέρη. Η μουσική ηρεμεί την ταραγμένη ψυχή μου και κάνει τη νύχτα μου ακόμη πιο όμορφη! 
  Καληνύχτα σε όλους..

Photo (Beautiful Balcony by Michael Rucker)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Η αληθινή αγάπη υπάρχει. Εσύ την αντέχεις;