Οι επιλογές σου καθορίζουν τη ζωή σου!

Θυμάμαι τον εαυτό μου ,όταν ήμουν πέντε ετών πιτσιρίκι να λέω συνεχώς "Δεν με νοιάζει, εγώ θα το κάνω." Ναι, η αλήθεια είναι δεν ήμουν και το πιο ήσυχο μωρό , είχα και εγώ κουσουρια τα οποία κουβαλάω ακόμη και σήμερα με πρώτο και κύριο , είμαι τρομερά εγωιστρια. Τόσο , που έχω φτάσει άνθρωπο στο σημείο να με χαστουκίσει επειδή δεν άκουγα. Συνέχεια, έκανα του κεφαλιού μου ήμουν αντιδραστική , έλεγα ψέματα στους γονείς μου . Νομίζω ότι η μητέρα μου μέχρι τα 15 μου ήθελε να με πετάξει στο κοντινότερο Καιάδα. Όχι ότι τώρα έφτιαξα, τα ίδια είμαι αλλά μπορώ να πω ,πως έχω μάθει να ξεχωρίζω το σωστό απ'το λάθος και να υπερασπίζομαι αυτό που είναι λογικό.
Όμως , αρνούμαι κατηγορηματικά να κάνω κάτι το οποίο θα μου επιβάλεις. Ακόμα και λάθος να είναι , αν το πεις με φωνές θα το κάνω για σπάσιμο. (Ο εγωισμός που λέγαμε πριν.)
  Οι επιλογές που έχω κάνει μέχρι τώρα στο κομμάτι το επαγγελματικό είναι μέτριες ,για ερωτικές δε το συζητώ καν , άθλιες. Η μια απογοήτευση μετά την άλλη. Και όλα αυτά γιατί ένα από τα χιλιάδες κουσουρια αλλά και καλά μου είναι ότι είμαι αθεράπευτα ρομαντική και πέφτω με τα μούτρα , συνήθως.. γιατί υπάρχουν και φορές που απλά το αφήνω μονο του και ο,τι γίνει.
  Οι καλύτερες όμως επιλογές που έχω κάνει ξεκίνησαν από τα τέλη του '17 μέχρι τώρα. Πριν έρθει , η καλή μου νεράιδα και μου πει "βγάλε τα σκουπίδια απ τη ζωή σου" είχα πάρει απόφαση ότι τα άτομα που φεύγουν μέσα στη νύχτα δε θα επιτρέψω να ξαναγυρίσουν στην ζωή μου και κάπως έτσι έπραξα. Μα , ένας χαμένος και φτωχός έρωτας που ήταν τόσο ερωτευμένος με...την πρώην , μα ,ο φίλος που  δεν με εκτίμησε , μα οι συγγενείς που πέταξαν το φαρμάκι τους όταν τους χρειαζόμουν. Δεν πειράζει, ο καθένας πήρε αυτά που του έδωσα , αδιαφορία! Το μυστικό , βρίσκεται πως αυτοί οι άνθρωποι καθορίζουν τη δική σου ζωή. Εμένα ,προσωπικά όλοι αυτοί οι άνθρωποι καθόριζαν τα συναισθήματα μου γιατί είχα επενδύσει , είχα δώσει ένα κομμάτι μου να τους προσέχει. Όταν , τους ξερίζωσα από μέσα μου πόνεσα , έκλαψα , πένθησα γιατί για μένα πια αυτοί έχουν πεθάνει και ας είναι ζωντανοί. Οι επιλογές σου καθορίζουν τη ζωή σου , στο έπακρο. Αν επιλέξεις να μεινεις σε μια κατάσταση που δεν βγάζει πουθενά πρέπει να ξέρεις ότι αυτή η επιλογή θα έχει ως συνέπεια τη φθορά της ψυχής σου. Αν επιλέξεις να φύγεις τουλάχιστον φεύγεις με το κεφάλι ψηλά. Ξέρεις , ότι δεν μπορούσες να βοηθήσεις άλλο όχι γιατί δεν ήθελες αλλά γιατί η ψυχή σου κάπου σταματά να υπακούει στους άλλους και θέλει να υπακούσει σε εσένα , τότε είναι το καμπανάκι που λέει ο εαυτός σου ότι τον κούρασες και θέλει λίγη χαλάρωση.
Η επιλογή σου , θα καθορίσει τη ζωη σου και θυμήσου έχεις μια ζωη. Δεν είναι κριμα να τη δίνεις σε αγκαλιές που σε πετούν έξω μόνες τούς;

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Στο θέατρο της ζωής πάντα πρωταγωνιστής, ποτέ κομπάρσος!