Η ωρα που γεννιέται ενα μωρό!

Δεν θα μπορούσα να γράψω καλύτερο άρθρο.Εχω πολλά να πω εδώ. Αφορμή στάθηκε , ένα τραγούδι "What the world needs now...is love , sweet love..." Καθώς το άκουγα έκανα τόσο όμορφες εικόνες στο μυαλό μου , σύνδεσα τη μελωδία με μια νέα ζωή ,είτε είναι ζωάκι ,είτε είναι παιδάκι.
Με αφορμή λοιπόν αυτό, θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτό το σημαντικό αγαθό. Βλέπω , φίλες μου , συμμαθήτριες μου οι οποίες ετοιμάζονται να φέρουν στο κόσμο καρπό ενός έρωτα. Άτυχου , τυχερού μόνο αυτές ξέρουν. Το σημαντικό είναι ότι δεν το έβαλαν κάτω και ετοιμάζουν να υποδεχτούν ένα μωράκι , ζαχαροκαραμελενιο , μικρό , γλυκό που μυρίσει σα φρέσκοψημενο Κρουασανακι και θες να το φας -την έχω πατήσει, κορίτσια μακριά τα μωρά από εμένα θα τα φάω κυριολεκτικά- και όταν σου γελάει ,γελάει όλος σου ο κόσμος. Λέμε ότι περνάμε προβλήματα και εμείς. Έκατσα ακούγοντας το τραγούδι αυτό να σκεφτώ τι πρόβληματα μπορεί να περνάω. ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΝΈΝΑ!
Ναι, δεν έχω προβλήματα ! Και ξέρετε γιατί; Γιατί, είναι ανούσια τα προβλήματα που έχω στο άκουσμα και μόνο ότι έρχεται ένα μωρό στο κόσμο.
Σκεφτείτε λίγο , κάντε εικόνες, δεν ειναι φανταστικό; Μαγικό; Ένα μωράκι , που γελάει , κλαίει , πονάει υπάρχει ζωή στο σπίτι . Μια τρελή νέα μαμά να πηγαίνει να δει αν αναπνέει , το βράδυ . Ένας χαζομπαμπας που δεν θέλουν να του πειράξουν τη κόρη , έστω και να της αλλάξουν πάνα και προτιμά να ρίξει τον εγωισμό και να το κάνει  αυτος.Ό,τι θέλουμε τους κάνουμε τελικά. Οι τρελοί παππούδες ,που γίνονται δέκα χρόνια νεότεροι με ένα μωρό στο σπίτι.

Ποτέ μη σκεφτείτε , ότι ένα μωρό είναι βάρος. Είναι ευλογία. Για μένα τώρα ξεκίνησε καλά η χρονιά στις 07/01/2018 με αυτό το τραγούδι και αυτές τις σκέψεις.

Για κάποια Μελωδία..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Η αληθινή αγάπη υπάρχει. Εσύ την αντέχεις;