...Last Christmas και πρασσειν αλογα...

 

 Τι και αν η Καιτούλα η Γαρμπή  σπίλωσε τη μνήμη αυτού του -προσωπικά , μετρίου τραγουδιού- καλά κρατεί ακόμη , ο μακαρίτης ο George Michael. Πάει και αυτό λοιπόν, τα Χριστούγεννα τελείωσαν και περνάμε ευθύς αμέσως στο 2018 με γοργούς ρυθμούς. Στον απολογισμό που έκανα για να δω αν ήμουν καλό παιδί  , τελικά αποδείχτηκε κάτι ενδιάμεσο. Πλήγωσα και πληγώθηκα , έδωσα πολλά , έλαβα εξίσου. Πήρα μια μεγάλη απογοήτευση αλλά τώρα είμαι ξανά δυνατή και έτοιμη να κάνω σκόνη  όσους εμποδίζουν τη ζωή μου , τα όνειρά μου και τους ανθρώπους που αγαπώ. Με λίγο ταλαιπωρημένη και τρύπια ψυχή , έτοιμη να παραδεχτώ όλα μου τα  λάθη ΄εδώ στην εκπνοή του έτους και να υποδεχτώ το 2018 με αισιοδοξία.
 Όμως πως να το υποδεχτώ με αισιοδοξία όταν στο 21ο αιώνα βλέπω να επέρχεται μια ολική καταστροφή! Η Μουσική που αγαπήσαμε πεθαίνει , οι άνθρωποι ξεχνούν και ο χρόνος περνά πολύ γρήγορα για αναλώνεσαι σε δευτερευούσης σημασίας πράγματα, Άνθρωποι ξυπνήστε! Βγείτε από τα λαγούμια σας και ζήστε! Κάντε κάτι για εσάς  που αγαπάτε γιατί τα νιάτα μια φορά τα ζούμε και τη ζωή την προσέχουμε. Βγάλτε τους τοξικούς ανθρώπους από τη ζωή σας , τις εξίσου τοξικές καταστάσεις και βρες ξανά το χαμένο παιδί. Από εμένα και το παιδί που κρύβω μέσα μου χρόνια πολλά σε όλους και καλή χρονιά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Η αληθινή αγάπη υπάρχει. Εσύ την αντέχεις;